lång dag

Hello, det har hänt mycket idag känner jag. Klockan 12 följde jag med Julia och hämtade sin nya ponny Skylark. Har fotat massor med bilder som kommer upp senare. Vi mötte upp Matilda i Skys gamla stall. Det gick bra att lasta henne och resan hem gick också kanon. Jag kan lova er att det var en riktig snygg ponny hon fått tag i, tror inte ni kommer tycka något annat heller!

Sen kom jag till stallet och Såg att Sackes halstäcke satt på sniskan, skulle gå dit och fixa till det men då var både grimman och spännena mellan halstäcket och täcket borta. Och tänker väll ni? men Sacke gillar att vara utan grimma, för då kan man retas med matte och springa iväg så fort hon närmar sig ;) Fick i alla fall ordning på halstäcket till sist men jag hade ingen grimma med mig så han fick bara gå i hagen idag. Haha, han fick mycket motion ändå kan jag lova. Först sprang han ju runt och tyckte han var en vildhäst rätt länge och sen när Skylark kom in i hagen blev också rätt mycket springande för hans del. Så motion har han fått åtminstonde.

Sen tränade jag också Matilda och Tatiana och det gick jätte bra för dom, ibörjan växlade vi lite mellan låg och hög form och speciellt den låga gick super! Sen blev det markarbete och hoppövningar idag, de högsta sprången låg på ca 1 meter idag. Men det gick jätte bra för dom idag måste jag säga, Tatiana såg riktigt fin ut och Matilda tuffade till sig till slut :-D





Kommentarer
Postat av: MJ

Haha, jao jag måste nog bli lite tuffare. Haha känner mig jättemesig nu när jag har kollat på filmerna ^^

2010-01-18 @ 20:24:51
URL: http://mildahilda.blogg.se/
Postat av: fanny

2010-01-18 @ 21:45:45
URL: http://tmntsk.blogg.se/
Postat av: fanny

Lite tuffare kan du allt bli, men du har bättrar dig jätte mycket :D När laddar du upp filmen eller filmerna :D?

2010-01-18 @ 21:46:23
URL: http://tmntsk.blogg.se/
Postat av: MJ

Ska sitta o fixa lite på den nu så den kanske kommer senare :) eller imorgon!

2010-01-18 @ 22:33:00
URL: http://mildahilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0