Hiss och diss


+ Klippning inpå ganaschen. Det är riktigt snyggt! Jag klipper Sacke så, tycker det är jätte snyggt och så har Sacke en liten valk precis innan huvudet börjar. Haha, det låter konstigt med en valk men han ser jätte rolig ut när han har vinterpäls där. Jag ska kika om jag har någon bild sen förra vintern som jag kan visa. Såhär ser det ut i alla fall :


+ Bogskydd. Det är något som är super om hästen lätt får skav av täcket. Så hiss på det!

+ Sarm hippique Italia ridbyxor, jag är helt såld på dom. Hur snygga som helst! Har tyvärr inte råd att lägga ut runt 1800 kr för ett par ridbyxor, synd på priset där alltså. Äh skitsamma, nån gång ska jag fan ha dom, de spelar ingen roll vad dom kosstar :D


+ Hoppning, finns det något roligare?



- Rosa/Babyblått träns, visst det kan vara super gulligt när en B-ponny och en liten tjej kommer in på banan i det! Men när D-ponny ryttare använder det tycker jag det ser opassande ut, men jag är kanske lite tråkig?

- Ett hööks täcke, Matilda köpte det och redan efter första natten var det trasigt om jag inte minns fel? På inte så lång tid var det ett halvt täcke kvar ungefär, tror inte Matilda var speciellt glad då ;) .







Kommentarer
Postat av: Mickaela

Love på byxorna <3

2010-01-17 @ 19:55:43
Postat av: julia (stammis på o kommentera din blogg)

brallorna är skit snygga :O hittade fan sånna på nån jävla hemsida och då var dom billigare ;o men kom inte ihåg vad den hette:(

2010-01-17 @ 20:08:49
Postat av: Matilda

Ja, byxorna var super!

Haha hatar det där täcket, aldrig att jag köper det igen..!

2010-01-17 @ 20:31:16
URL: http://mildahilda.blogg.se/
Postat av: caroline

håller med att Hööks täcken är av dålig kvalité

2010-01-17 @ 23:25:44
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: ina

Älskar byxorna, men som du säger ganska dyrt för ett par oskodda brallor :p

2010-01-18 @ 18:19:40
Postat av: Jossan

de med träns kan nog vara från ponny till ponny, som duvet har jag ett på Herkules och jag tycker de är skitsött på honom! Jag tror dock kallblodsraser passar bättre i tränsen än en ridponny gör så de kan jag hålla med om, haha ;)

2010-01-20 @ 09:31:03
URL: http://mittlivomingenting.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0