Pessoa och forestier

Testade två sadlar på Sacke idag, dom låg som jag förväntat mig ;)

Pessoa Legacyn: För smal å i bakvikt, men låg fint efter ryggen :)


Forestier: För smal och i bakvikt, lite för rak.. Måste även tillägga att denna sadel är grymt skön, underbar! Pessoan var dock väldigt skön att rida i då man travar. Man får jättefint stöd och får stadiga skänklar av den.

Jacson legano: Ligger bra anser jag, jämt tryck efter bossorna och vid bogen, den ligger i jämnvikt och han och jag trivs i den. Minus för att den är lite smal i tunneln, vill helst ha den bredare.



Fråga: Hur anser ni att dessa sadlar ligger?
Vad har du för sadel och vad har den för fördelar/nackdelar?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Varför provred du i dom sadlarna som satt i bakvikt för?

2009-11-26 @ 12:26:18
Postat av: fanny

red inte i sadlarna när dom låg på den ponnyn, utan på en annan :)

2009-11-26 @ 15:05:45
URL: http://tmntsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0