Har inte orkat uppdaterat något

Har sovit hela dagen typ, därför jag inte skrivit ngt idag.

Men jag följde med dom andra till ridhuset idag ändå ifl! Tränade först Matilda och Tatiana och det gick jätte bra för dom! Matilda har verkligen fått till hennes galopp som den ska vara nu! Kort och energifull! Det var jättekul att se att det gått så frammåt med just galoppen! Matilda, du var jätte bra på att ta instruktionerna snabbt och rätt idag! Jag såg verkligen hur mycket du fokuserade till 100%, jätte bra! Fortsätt så:D

Sen hjälpte jag Jullan med Tian en liten stund, hon håller ju på utbildar honom och körde fast lite med ställningen. Jag försökte hjälpa henne där men ibörjan gav det inga specielle resultat, fick hoppa upp och känna lite på honom för att försöka komma med tips och jag förstår verkligen varför hon tycke han var jobbig att ställa. Han blir lite frustrerad när man ger honom hjälper som han inte förstår. Det enda som funkade var att höja upp innerhanden och ge efter så fort han ställde sig, både jag och Julia kom fram till det. Han kommer nog bli lätt att ställa bara han förstår vad han ska göra :)

Aja, nu kommer det några bilder sen idag som jag fotade!
Tatiana och Matilda :







Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe tack för hjälpen ;) hurru ladda upp dom där två hyffsade bilderna på mig och tian också

2009-11-21 @ 23:59:03
Postat av: MJ

Tack för hjälpen :D Jag snor bildsen!

2009-11-22 @ 12:06:55
Postat av: Warnmark -bloggen för dig & din häst

fin häst :)

2009-11-26 @ 14:08:20
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0