Haha, jag orkar inte..

Jag orkar seriöst inte fixa till designen å allt som behöver göras. Måste ta lite snygga bilder på Sacke först också har ja bestämt. Har ju inte uppdaterat något heller, men de ska ja faktist börja göra! Lär bli jävligt roligt att läsa om något år.

Kan ju börja med att berätta hur Sacke varit i veckan. Han har stått på bakbenen rätt mycket tyvärr, han började med att göra det i protest när han inte förstod att han skulle flytta sig för min skänkel. Sen lärde han sig att det var ganska lätt att göra så för att komma undan just för stunden. De är ju inte bara fördelar med en lättlärd häst xD
 Sen har han varit hyper pigg nästan hela tiden, fasst endå har han varit lydig. Men i onsdags gick han så jävla fint alltså, vi travade runt travbanan och han var jätte stark ibörjan men sen efter 30 meter typ bara släppte han helt. Han var fortfarande pigg men blev alldeles lätt i handen och gick i ett sjukt bra tempo med super fint steg.
Det var liksom inte samma heta dragiga ponny som jag är van vid :o Han hade ju så klart bjudningen men han väntade verkligen på mig. Vi galopperade också första gången sedan vilan, han hade skit fin galopp och blev jätte glad över att få springa :)

sacke
älskar min ponny bus <33


Kommentarer
Postat av: jullan

klickade in mig på din nya hästblogg idag :) JÄTTE FIN!<33333 keep going bitch ;) you kan make it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i promise. puss

2009-11-15 @ 21:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0