Blir galen nu

Åhh, blir galen! Klarar inte av att Sacke ska vara halt igen.. En bra sak är att det inte är samma ben som sist. Men liksom, att inte veta vad det kan vara gör mig galen.

Han är ju inte min än heller så jag bestämmer inte om han ska till vet. eller inte. Men min magkänsla säger att det inte kan vara en inflammation heller, det har gått alldeles för kort tid och för lugn/korrekt ridning för att det skulle kunna orsakas..
Men det är så konstigt, för jag longerade han på fredagen och han rörde sig rent i alla gångarter å sen på lördagen är han halt, och det har hållt i sig enda tills nu. Visst, det har blivit bättre men det finns fortfarande en hälta där och det oroar mig jätte mycket. Hoppas verkligen han är bra innan lördag <3

Riktigt pigg häst som knycker på naken och struntar i resten ;o ;)


Kommentarer
Postat av: MJ

Han kan ju mkt väl ha halkat i hagen eller fått en kick av Timmen. Du vet ju hur det ser ut i hagen :S Hoppas att han blir bra snart!



Förhoppningsvis så är det inget "allvarligt" fel på honom, så något större fel i kroppen, utan bara något otur som har hänt i hagen...

2009-11-25 @ 21:18:17
URL: http://mildahilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0