Nu skriver jag igen,

Haha, bra att jag uppdaterar så aktivt (y) Nä men jag har helt enkelt inte haft någon lust, allt har kännts så tråkigt. Men nu ska jag snart ut till Sackebus, rida lite i padocken. Vägrar rida ut i det här mörkret. Lär bara bli skritt idag igen, ska försöka lägga in lite trav beroende på hur han reagerar på underlaget. Vill igentligen bara skritta när det är så här hårt men jag måste få igång honom. Får hoppas han inte tycker det är obehagligt, för då måste jag strunta i det och jag måste börja galoppera på lördag igen. Igenltigen skulle det vara bäst om han blev galopperad imorn också men det känns för tidigt. Anledningen till att jag vill ha honom galopperad är att  han måste vara riden i alla gångarter tills på måndag. Berättar varför sedan, orkar inte gå in på det nu då det för lång tid att berätta om.

Nu ska jag dra i alla fall, hoppas han sköter sig fint idag :) Ha det bra nu, uppdaterar mer sedan!

Var han inte urgullig? :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0